满有能力



我的盼望 就在耶稣基督里 在祢里面满有平安
生命泉源 就在耶稣基督里 有主在我里面活着

我宣告在我里面的 比世上一切更有能力
我不属这世界 我高举耶稣的名
我宣告在我里面有 活水涌流满有能力
有耶稣在我里面活着 我勇敢站立

有主在我里面 没有惧怕 能战胜仇敌
有主在我里面 没有惧怕 还得胜有余
I have been listening to chinese pnw lately. I particularly like this song, not only due to the lyrics, but also on the instrumentals, particularly the riff by the electric guitar.

Comments

Popular posts from this blog

Parable of the 'Good Samaritan'

Of Teaching and Learning

Of Exegesis, Wedding Preparation and the Whole Lot of Things: Another Reflection